Kontakt

Provozní doba

Po-Pá: 8:00 – 17:00
So-Ne: zavřeno
Svátky: zavřeno

Osobní odběr - expediční sklad

RPISHOP.CZ
Plavská 490,
370 07 Roudné
Česká republika

Zákaznický servis

+420 603 716 789

obchod@rpishop.cz

Reklamační oddělení

podpora@rpishop.cz

RPISHOP.CZ
Plavská 490,
370 07 Roudné
Česká republika

Reklamace a vrácení zboží

Na co se často ptáte?

To záleží na zvoleném způsobu dopravy. Rozklikněte si svůj způsob dopravy na stránce Doprava a platba.

U nás můžete zboží vrátit do 30 dnů od jeho převzetí, ať už jste běžný zákazník či firma.

V popisu produktu uvádíme odkazy na stránky výrobce.

U každého produktu je na konci popisu diskuse.

Máte-li dotaz přímo na nás, pište na podpora@rpishop.cz.

Pokud si přejete stornovat objednávku před odesláním, kontaktujte náš zákaznický servis.

Po odeslání objednávky postačí zásilku nepřevzít od dopravce, popřípadě nevyzvednout. Náš zákaznický servis Vás bude kontaktovat, aby se s Vámi domluvil na dalším postupu.

Ne přímo. V takovém případě musíte zakoupené zboží vrátit a jiné si objednat.

Pokud je skladem náhradní kus, vyřízení reklamace nám zabere přibližně 3 dny, jinak může vyřízení trvat déle.

Pokud náhradní kus není a ani v dohledné době nebude, vrátíme Vám peníze.

Není to povinné, ale uvítáme to. V každém případě zabalte zboží tak, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození!

U reklamací přes Zásilkovnu jsme zpravidla odesílatel my ‒ rpishop.cz ‒ takže když byla zásilka doručena k odeslílateli, je u nás.

Fakturační adresa

Zonepi s.r.o.
Plavská 490
370 07 Roudné

Bankovní spojení

2501638394/2010 (Fio banka)

Účet pro platby v EUR: 2801638396/2010
IBAN: CZ10 2010 0000 0028 0163 8396, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Identifikační údaje

IČ: 08139105
DIČ: CZ08139105

Jsme plátci DPH.

Registrace

C 28810/KSCB Krajský soud v Českých Budějovicích

Počkejte prosím