• Banner

  • Banner

Jednoduchost

Používáme vyladěný reklamační systém Retino

Rychlost

Nečekáme na vyjádření výrobce, závadu posoudíme sami.

Maximální spokojenost

99% zákazníků bylo spokojených s vyřízením reklamace​

Reklamační systém Retino

Řešení nejčastějších problémů

  1. Nahlédněte do online dokumentace od výrobce a postupujte podle pokynů.
  2. Ujistěte se, že napájecí zdroj splňuje požadované vlastnosti a je funkční.
  3. Prověřte zapojení. Zkuste jiné kabely a vstupní / výstupní zařízení.
  4. Zkuste novou instalaci výchozího operačního systému.

  1. Ujistěte se, že paměťová karta není zlomená.
  2. Zkuste paměťová kartu naformátovat a novou instalaci operačního systému.
  3. Pokud karta selhává opakovaně – po naformátování na čas funguje, než opět přestane – zkontrolujte výkon a stabilitu napájecího zdroje.
  4. Vyvarujte se vypínání počítače před ukončením operačního systému.

Nejčastější otázky a odpovědi

  • Pokud výrobce nějakou dokumentaci nabízí, odkaz najdete ke konci popisu produktu, v sekci podpora.
  • V kartě produktu je dole pod popisem poradna, kde řešíme dotazy týkající se daného produktu.
  • Obecnou diskuzi můžete vést na fóru.
  • Máte-li dotaz přímo na nás, můžete nám napsat e-mail na adresu podpora@rpishop.cz.
  • Pokud je skladem náhradní kus, vyřízení reklamace nám zabere přibližně 3 dny.
  • Pokud náhradní kus skladem není, může trvat i několik týdnů.
  • Pokud náhradní kus není a nebude skladem v dohledné době, vrátíme Vám peníze.
  • Doporučujeme data vždy zálohovat.
  • Pokud je řešením závady nová instalace systému, nebo výměna paměťového média, budou všechna data ztracena.

  • U nás můžete zboží vrátit do 30 dnů od jeho převzetí, ať už jste běžný zákazník či firma.

  • Ne, zboží můžete pouze vrátit a koupit si místo něj jiné.
  • Není to nutné, ale pokud je to tak nejlepší.
  • V každém případě zabalte zboží tak, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození.

U reklamací, za které hradíme dopravu jsme odesílatel my ‒ rpishop.cz ‒ takže balík byl doručen k nám.