Jednoduchost
Používáme vyladěný reklamační systém Retino
Rychlost
Nečekáme na vyjádření výrobce, závadu posoudíme sami.
Maximální spokojenost
99% zákazníků bylo spokojených s vyřízením reklamace
Reklamační systém Retino
Řešení nejčastějších problémů
Počítač se vůbec nezapne.
- Nahlédněte do online dokumentace od výrobce a postupujte podle pokynů.
- Ujistěte se, že napájecí zdroj splňuje požadované vlastnosti a je funkční.
- Prověřte zapojení. Zkuste jiné kabely a vstupní / výstupní zařízení.
- Zkuste novou instalaci výchozího operačního systému.
Paměťová karta nefunguje, přehřívá se, a nebo opakovaně selhává.
- Ujistěte se, že paměťová karta není zlomená.
- Zkuste paměťová kartu naformátovat a novou instalaci operačního systému.
- Pokud karta selhává opakovaně – po naformátování na čas funguje, než opět přestane – zkontrolujte výkon a stabilitu napájecího zdroje.
- Vyvarujte se vypínání počítače před ukončením operačního systému.
Nejčastější otázky a odpovědi
Kde najdu online dokumentaci?
- Pokud výrobce nějakou dokumentaci nabízí, odkaz najdete ke konci popisu produktu, v sekci podpora.
Kam mám směřovat technické dotazy?
- V kartě produktu je dole pod popisem poradna, kde řešíme dotazy týkající se daného produktu.
- Obecnou diskuzi můžete vést na fóru.
- Máte-li dotaz přímo na nás, můžete nám napsat e-mail na adresu podpora@rpishop.cz.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Pokud je skladem náhradní kus, vyřízení reklamace nám zabere přibližně 3 dny.
- Pokud náhradní kus skladem není, může trvat i několik týdnů.
- Pokud náhradní kus není a nebude skladem v dohledné době, vrátíme Vám peníze.
Mám v zařízení data. Přijdu o ně v rámci opravy?
- Doporučujeme data vždy zálohovat.
- Pokud je řešením závady nová instalace systému, nebo výměna paměťového média, budou všechna data ztracena.
Do kdy můžu zboží vrátit?
- U nás můžete zboží vrátit do 30 dnů od jeho převzetí, ať už jste běžný zákazník či firma.
Můžu zboží vyměnit za jiné?
- Ne, zboží můžete pouze vrátit a koupit si místo něj jiné.
Je nutné vracet zboží v originálním balení?
- Není to nutné, ale pokud je to tak nejlepší.
- V každém případě zabalte zboží tak, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození.
Co znamená stav "Doručeno odesílateli"?
U reklamací, za které hradíme dopravu jsme odesílatel my ‒ rpishop.cz ‒ takže balík byl doručen k nám.