Řešení nejčastějších problémů
Počítač se vůbec nezapne.
- Nahlédněte do přiloženého návodu nebo do online dokumentace od výrobce. Některé počítače vyžadují speciální postup.
- Ujistěte se, že napájecí zdroj splňuje požadované vlastnosti a je funkční.
- Prověřte zapojení. Zkuste jiné vstupy, výstupy a kabely.
- Zkuste novou instalaci operačního systému. Použijte aktuální vydání oficiálního/výchozího operačního systému.
Paměťová karta nefunguje, přehřívá se, a nebo opakovaně selhává.
- Důkladně si kartu prohlédněte zblízka, může být lehce nalomená!
- Zkuste kartu naformátovat.
- Pokud karta selhává opakovaně – po naformátování funguje, ale jen krátce – zkontrolujte stabilitu napájecího zdroje a vyvarujte se vypínání počítače před ukončením operačního systému.
Nefunguje detekce HDMI výstupu.
- [Raspberry Pi] Povolte režim maximální HDMI kompatibility; na nový řádek do souboru
config.txt
doplňte parametrhdmi_safe=1
. - Prověřte zapojení. Zkuste jiné vstupy, výstupy a kabely.
Časté otázky našich zákazníků
Kde najdu návody?
Nahlédněte v popisu produktu do sekce Podpora, tam zpravidla uvádíme odkazy na návody, dokumentaci, podporu od výrobce a odpovědi na nejčastější dotazy.
Kam mám směřovat technické dotazy?
Zeptejte se nás i ostatních uživatelů na našem fóru, a nebo nám napište na adresu podpora@rpishop.cz.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Pokud máme skladem náhradní kus, vyřízení reklamace trvá přibližně 3 dny.
Mám v zařízení data. Přijdu o ně v rámci opravy?
Pokud je řešením závady nová instalace systému, tak ano.
Do kdy můžu zboží vrátit?
U nás můžete zboží vrátit do 30 dnů od jeho převzetí, ať už jste běžný zákazník či firma.
Můžu zboží vyměnit za jiné?
Ne, ale zboží můžete vrátit a koupit si místo něj jiné.
Je nutné vracet zboží v originálním balení?
Není to nutné, ale pokud je to byť jen trochu možné, použijte prosím originální obal. V každém případě zabalte zboží tak, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození.