• Banner

  • Banner

oprava

Řešení nejčastějších problémů

Počítač se vůbec nezapne.

  1. Nahlédněte do přiloženého návodu nebo do online dokumentace od výrobce. Některé počítače vyžadují speciální postup.
  2. Ujistěte se, že napájecí zdroj splňuje požadované vlastnosti a je funkční.
  3. Prověřte zapojení. Zkuste jiné vstupy, výstupy a kabely.
  4. Zkuste novou instalaci operačního systému. Použijte aktuální vydání oficiálního/výchozího operačního systému.

Paměťová karta nefunguje, přehřívá se, a nebo opakovaně selhává.

  1. Důkladně si kartu prohlédněte zblízka, může být lehce nalomená!
  2. Zkuste kartu naformátovat.
  3. Pokud karta selhává opakovaně – po naformátování funguje, ale jen krátce – zkontrolujte stabilitu napájecího zdroje a vyvarujte se vypínání počítače před ukončením operačního systému.

Nefunguje detekce HDMI výstupu.

  1. [Raspberry Pi] Povolte režim maximální HDMI kompatibility; na nový řádek do souboru config.txt doplňte parametr hdmi_safe=1.
  2. Prověřte zapojení. Zkuste jiné vstupy, výstupy a kabely.
oprava

Časté otázky našich zákazníků

Kde najdu návody?

Nahlédněte v popisu produktu do sekce Podpora, tam zpravidla uvádíme odkazy na návody, dokumentaci, podporu od výrobce a odpovědi na nejčastější dotazy.

Kam mám směřovat technické dotazy?

Zeptejte se nás i ostatních uživatelů na našem fóru, a nebo nám napište na adresu podpora@rpishop.cz.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Pokud máme skladem náhradní kus, vyřízení reklamace trvá přibližně 3 dny.

Mám v zařízení data. Přijdu o ně v rámci opravy?

Pokud je řešením závady nová instalace systému, tak ano.

Do kdy můžu zboží vrátit?

U nás můžete zboží vrátit do 30 dnů od jeho převzetí, ať už jste běžný zákazník či firma.

Můžu zboží vyměnit za jiné?

Ne, ale zboží můžete vrátit a koupit si místo něj jiné.

Je nutné vracet zboží v originálním balení?

Není to nutné, ale pokud je to byť jen trochu možné, použijte prosím originální obal. V každém případě zabalte zboží tak, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození.