Learn to Program with Scratch (anglicky)
Kniha od autora Majeda Marjiho Learn to Program with Scratch je skvělý úvod do světa programování kombinující hry, umění, vědu a matematiku.
VícePopis
Learn to Program with Scratch (anglicky)
Scratch je zábavné, bezplatné, uživatelsky přívětivé programovací prostředí, kde spojujete bloky kódu a vytváříte programy. Ačkoli je nejznámější jako nástroj pro úvod do programování pro děti, Scratch může zpřístupnit informatiku lidem všech věkových kategorií. Namísto psaní nespočetných řádků kódu v kryptickém programovacím jazyce, proč nepoužít barevné příkazové bloky a kreslené postavičky k vytvoření mocných skriptů?
A utor v knize Learn to Program with Scratch používá Scratch k vysvětlení konceptů nezbytných k řešení reálných programovacích problémů. Označené, barevně odlišené kódové bloky jasně ukazují každý logický krok ve skriptu a jediným kliknutím jej můžete otestovat a zkontrolovat jeho logiku.
Naučíte se:
- Využít sílu opakovacích smyček a rekurze
- Používat příkazy if/else a logické operátory k rozhodování
- Ukládat data do proměnných a seznamů pro pozdější použití ve svém programu
- Číst, ukládat a manipulovat s uživatelskými vstupy
- Implementovat klíčové algoritmy informatiky jako je lineární vyhledávání a bublinkové třídění
Praktické projekty vás vyzvou k vytvoření simulátoru Ohmova zákona, kreslení složitých vzorů, programování postaviček, které napodobují roboty sledující čáry, vytváření her ve stylu arkády a mnohem více! Každá kapitola je plná podrobných vysvětlení, anotovaných ilustrací, vedených příkladů, spousty barev a mnoha cvičení, která pomohou upevnit získané znalosti. Naučte se programovat se Scratchem je ideálním místem, kde začít svou cestu v informatice bez bolesti.
O autorovi
Majed Marji je senior vývojový inženýr ve společnosti General Motors a externí pedagog na Wayne State University v Michiganu. Získal PhD v elektrotechnice na Wayne State University a MBA ve strategickém managementu na Davenport University.
Obsah knihy
Úvod
Kapitola 1: Začínáme
Kapitola 2: Pohyb a kreslení
Kapitola 3: Vzhled a zvuk
Kapitola 4: Procedury
Kapitola 5: Proměnné
Kapitola 6: Rozhodování
Kapitola 7: Opakování: Definované a nedefinované smyčky
Kapitola 8: Zpracování řetězců
Kapitola 9: Seznamy
Dodatek A
Zobrazit podrobný Obsah (PDF)
Vlastnosti
Název | Learn to Program with Scratch |
---|---|
Nakladatel | No Starch Press |
ISBN | 978-1-59327-543-3 |
Rok vydání | 2014 |
Jazyk | Angličtina |
Vazba | Brožovaná |
Počet stran | 259 |
Obsah balení
- 1× Kniha Learn to Program with Scratch
Parametry
Věková kategorie | Základní škola - 1. stupeň, Základní škola - 2. stupeň |
---|---|
Autor | Majed Marji |
Počet stran | 259 |
Jazyk | Angličtina |
Vazba | Brožovaná |
Diskuze
Pouze přihlášení uživatelé, kteří zakoupili tento produkt, mohou přidat hodnocení.
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.